HOLY FIT.ground

HOLY FIT.ground is een luxe boutique gym met high end fitnessapparatuur van Technogym en Eleiko. Sporten bij HOLY FIT is meer dan alleen sporten, het is een beleving. Persoonlijke aandacht, gastvrijheid en toegankelijkheid vinden wij erg belangrijk. Kwaliteit op het gebied van begeleiding en materiaal staan bij ons hoog in het vaandel.

Ons aanbod is zeer divers en daardoor geschikt voor een breed publiek. Wij bieden zowel indoor als outdoor fitnessmogelijkheden aan. Indien gewenst, maken wij een op maat gemaakt trainingsprogramma en meten wij je progressie aan de hand van periodieke lichaamsmetingen. Onze trainers zijn altijd aanwezig om jou te helpen tijdens je fitnessuurtje. Zo train je veilig en blijf je gemotiveerd!

Daarnaast bieden wij verschillende groepslessen aan zoals: Function First, HIIT me Up, Bootcamp, ABsolute, HYROX, StrongHer, Kickboks & Zumba. Samen trainen zorgt voor meer motivatie, een hoger opkomstpercentage en over het algemeen houden mensen die samen sport dit langer vol. Gezellig & effectief!

Ook bestaat de mogelijkheid om één op één te trainen met een Personal Trainer. Samen bespreken jullie het gewenste doel en ga je aan de slag met een op maat gemaakt programma. Train je liever samen of met een klein groepje? Ook Duo Personal Training en Semi Personal Training behoren tot de mogelijkheden.

Tot slot beschikken wij over een prachtige yogastudio, waar yogalessen van hoge kwaliteit worden gegeven door Yoga Alliance gecertificeerde docenten. Yoga Zone is als thuiskomen. Volg yogalessen in verschillende stijlen (Vinyasa, Easy flow, Yin Yoga), neem deel aan inspirerende workshops, kom tot rust tijdens een van onze holistische behandelingen of ontspan in onze Yoga Lounge Zone.

We zien je graag bij HOLY FIT.ground!

Aanbod: Yoga, Kickboks, Groepslessen, Fitness, Zumba, Personal Training, Semi Personal Training, (Padel: binnenkort)

Yoga
Groepslessen
Fitness
Zumba
Personal Trainer
Kickboksen
Padel
Semi Personal Training
Ontspannning

Poststraat 1
6135 KR Sittard
0638619855

Abonnementen

Als ODS-lid starten bij HOLY FIT.ground?

Andere aanbieders in de categorieën Yoga, Groepslessen, Fitness, Zumba, Personal Trainer, Kickboksen, Padel, Semi Personal Training