Vitaliteitsaanbieders

Samen met onze vitaliteitsaanbieders zetten we vitaliteit op de kaart

Ben jij een ondernemer met hart voor vitaliteit? Dan ben je een perfecte partner voor ODS. Samen zetten we vitaliteit op de kaart bij de werkgevers en werknemers van de grote bedrijven in Zuid-Limburg.

ODS adviseert directies en HR functionarissen van organisaties op het gebied van vitaliteit en duurzame inzetbaarheid. In onze adviezen leggen we altijd het verband tussen Beweging, Ontspanning, Voeding en Mindset. De activiteiten die we vervolgens uitrollen doen we samen met onze vitaliteitsaanbieders. Daar kun jij er ook een van worden. We willen graag in contact met je komen om te bespreken waar we elkaar mee kunnen helpen.

De voordelen van samenwerken met ODS

1. Jouw diensten komen onder de aandacht bij de ODS leden. Dat zijn er op dit moment ongeveer 5000. Die bereiken we met onze nieuwsbrief en incompany communicatie. Het potentieel is nog groot. Er zijn namelijk 60 bedrijven bij ODS aangesloten. Ongeveer 10% van de werknemers is nu ODS lid. Samen kunnen we dus nog veel mensen fitter en vitaler maken.
  2. ODS heeft een aantal themapakketten waarin jij bestaande en nieuwe diensten kunt toevoegen. Bijvoorbeeld het thema ‘gezond gewicht’. We zijn op zoek naar vitaliteitprofessionals die de link kunnen leggen tussen het thema ‘gezond gewicht’ en onze vier pijlers Beweging, Ontspanning, Voeding en Mindset.
  3. ODS is een stichting, dus niet winstgedreven. We zijn tevreden met kleinere marges dan commerciële partners. We streven naar een langdurige en vruchtbare relatie waarbij ons netwerk en jouw vakkennis elkaar versterken.

Hoe zet jij mensen aan tot actie? Thuis en op het werk. Online en offline.

Corona heeft ODS nog creatiever gemaakt. We zijn themapakketten gaan ontwikkelen waarmee we werkgevers kant-en-klare vitaliteitsacties kunnen aanbieden. Jouw diensten en ideeën zijn van harte welkom. Laat het ons weten!

Daarnaast willen kunnen we via ons vitaliteitsaanbod producten rechtstreeks aanbieden aan onze leden. Denk aan voedingscoaching, mindset workshops, mindfulness, golfinstructiefilmpjes voor thuis etc. etc. Heb jij dit soort diensten in je pakket en wil je ze aan de man of vrouw brengen? Laten we eens kijken of dat via ODS kan. Samen moet dat lukken!

Pitch jouw idee!

Heb jij inspiratie gekregen? Laat het ons dan weten. Stuur je idee, je vraag, je opwelling, je droom, wat dan ook, naar ons op. Wij komen in actie en laten je weten hoe we samen iets mooi kunnen lanceren! Let’s go vital 🙂

Mail je pitch

Wil je met ODS samenwerken?
Stuur ons dan een mail of bel!
We horen graag van je.