ODS Eet bewust Eet lekker

Eet bewust. Eet lekker.

Wil je graag resultaat behalen met je nieuwe eetpatroon? Ben je wel klaar met dat zoveelste dieet? Wil je wel weer eens eten waar je zin in hebt zonder je aan allerlei regeltjes te willen houden? Eet je vaak het zelfde of worstel je al een tijd met je gezondheid? Lukt het niet om de kilo’s kwijt te raken of juist aan te komen? Of wil je graag je sportprestaties verbeteren? Dan hebben wij de perfecte oplossing voor jou! Het ODS voedingsprogramma: Eet bewust. Eet lekker.

Dit programma is ook voor mensen:

• met diabetes of die last van reuma hebben
  • die liever vegetarisch/veganistisch eten
  • die op het budget moet passen
  • die zwanger zijn
  • met een keto, paleo of halal dieet
  • met last van voedselallergieën (gluten, lactose intolerantie, soja, pitten en zaden, histamine zijn zo maar een aantal die op het lijstje staan en waar rekening mee gehouden wordt)

Je gaat doelgericht aan de slag onder eigen regie of onder begeleiding van een voedingscoach, het is een keuze die jij maakt! Er zijn vier programma's:

1. Online programma: Eigen Regie

Ons aanbod: Je kunt 24/7 gebruik maken van de voedingsapp en je monitort zelf de voortgang. Ook zie je in een oogopslag je weekmenu en boodschappenlijstje staan. Deze kun je aan jezelf mailen en er is een mogelijkheid om direct online te bestellen. Hoe makkelijk is dat!  Naast de betaling zijn er verder geen andere verplichtingen.

Duur van het programma: Het programma 'Eigen Regie' is er voor 3 en 6  maanden. Vervolgens kun je dit online programma weer verlengen.

2. Online programma: Met wat Hulp kom ik er wel

Ons aanbod: Hierbij maak je gebruik van de voedingsapp en zal de voedingscoach 1x per maand een online (video)belmoment met je inplannen (10-15 minuten). Zo monitoren we samen de doelstelling en voortgang. Tevens kijken we naar de haalbaarheid en worden eventuele vragen beantwoord. Je kunt 24/7 gebruik maken van de voedingsapp. Ook zie je in een oogopslag je weekmenu en boodschappenlijstje staan. Deze kun je aan jezelf mailen en er is een mogelijkheid om direct online  te bestellen.

Duur van het programma: Het programma is er voor 3 en 6 maanden. Tijdens het voorlaatste online (video)belmoment brengen we het vervolgtraject in kaart.

3. De ODS voedingscoach als jouw persoonlijke online steun

Ons aanbod: Voor een aantal mensen is er behoefte aan die stok achter de deur. In dit programma maak je gebruik van: de voedingsapp, is er ondersteuning via whatsapp en is er 1x per week een belmoment waarin we de voortgang bespreken (15-20 minuten). Je kunt 24/7 gebruik maken van de voedingsapp en samen monitoren we de voortgang. Ook zie je in een oogopslag je weekmenu en boodschappenlijstje staan. Deze kun je aan jezelf mailen en er is een mogelijkheid om direct online  te bestellen. Tevens is er een gesloten facebookgroep waarin meerdere keren per week tips, tricks en recepten worden geplaatst. Daarnaast zijn er meerdere trainingsvideo’s terug te vinden, die je gemakkelijk thuis kunt uitvoeren.

Duur van het programma: Het programma duurt 2 of 3 maanden. Tijdens het voorlaatste online (video)belmoment brengen we het vervolgtraject in kaart.

4. De ODS Voedingscoach bij jou thuis

Duur van het programma: Dit programma duurt 12 weken.

Bij dit programma is de voedingscoach fysiek aanwezig bij je thuis. Hij voert een koelkastcheck bij je uit en leert je etiketten lezen. Ook de biometrische meting is bij dit pakket standaard. Deze biometrische meting bestaat uit; Gewicht, vetmassa, spiermassa, viscerale vetmassa, BMI, BMR, echte leeftijd, vochtbalans en de ideale waardes, gewicht, vetmassa en spiermassa.  Gedurende het 12 weken programma is de (sport)voedingscoach bereikbaar via app, mail of telefoon.

Ons aanbod: Wil jij een stok achter de deur, maar ook de voedingscoach bij jou thuis? Dan is dit de perfecte match. In een 12 weken programma gaan we samen aan de slag om je persoonlijke doel(en) te bereiken.

Voordelen van de ODS voedingscoach aan huis:

• Na 12 weken voel jij je een stuk fitter
  • Heb je veel meer energie
  • Je maakt bewustere keuzes met betrekking tot je eet- en drinkpatroon
  • Je ziet daadwerkelijke vooruitgang tijdens ons programma
  • De gezondere levensstijl wordt onderdeel van je dagelijks leven
  • Je denkt in een gezondere levensstijl
  • De gezondere levensstijl wordt een gewoonte
  • Het hele gezin kan deelnemen
  • De recepten zijn makkelijk en snel te bereiden
  • De recepten zijn lekker
Inhoud van ons 12 weken programma:
  1. In week 1 is de intake en registreren we de aanmelding in de online portal. Als deelnemer aan het programma begin je met het bijhouden van een leefstijldagboek. Persoonlijke afspraak van 1 uur.
  2. In de 2de week wordt het leefstijldagboek uitgewerkt, is er een 0-meting en wordt het leefstijlboek doorgenomen. In dit leefstijlboek staat alles uitgewerkt en staat ook het plan van aanpak vermeld Persoonlijke afspraak van 1 uur.
  3. In de 3de week start met nuttig en bewust eten.
  4. In de 4de week merk je al een verandering in je lichaam. Je voelt je namelijk ook al een stuk fitter.
  5. In de 5de week is er een tussentijdse meting en een tussentijdse evaluatie. Persoonlijke afspraak van 30 minuten
  6. In de 6de en 7de week ga je je nog fitter voelen en maak je al een aantal bewustere keuzes. Je hebt tevens ook veel meer energie.
  7. Tussen de 8ste en de 9de week is er wederom een tussentijdse meting en evaluatie, tevens zie je verandering en vooruitgang. Persoonlijke afspraak van 30 minuten.
  8. Je maakt steeds bewustere keuzes in je eet- en drinkpatroon. De gezondere levensstijl wordt onderdeel van je dagelijks leven.
  9. In de 11de en 12de week denk je in een gezondere levensstijl. Tevens komt nu ook de realisatie dat gezondere keuzes een gewoonte zijn.
  10. In de laatste week sluiten we af met een eindmeting en evaluatiegesprek. Persoonlijke afspraak van 1 uur.

Online - Voeding
Coaching Voeding
Afslanken
Personal Trainer
Voeding

Mauritslaan 49
6129 EL Urmond

Abonnementen / aanbod

De ODS Voedingscoach is mijn online Steun 2 maanden
De ODS Voedingscoach bij mij thuis
De ODS Voedingscoach is mijn online Steun 3 maanden
Online programma Met wat Hulp kom ik er wel 3 maanden
Online programma Met wat Hulp kom ik er wel 6 maanden
Online programma Eigen Regie 3 maanden
Online programma Eigen Regie 6 maanden

Als ODS-lid starten bij ODS Eet bewust Eet lekker?

Andere aanbieders in de categorieën Online - Voeding , Coaching Voeding, Afslanken, Personal Trainer