Sportvision

Sportvision is een premium sportschool met een gelimiteerd ledenaantal, waardoor wij extra aandacht voor onze members hebben. Wij streven namelijk naar meer dan alleen fitness. Door onze persoonlijke begeleiding, de modernste apparatuur en gekwalificeerde medewerkers bieden wij u een moderne, en niet te vergeten sfeervolle/gezellige accommodatie en professioneel bedrijfsfitness op maat. Wij streven naar een gezonde leefstijl die bij u past en focussen ons samen op uw doelstellingen.

Sportvision beschikt over een breed scala aan trainingsmogelijkheden. Denk hierbij aan de meer dan 50 groepstrainingen per week die door onze personal trainers worden gegeven;

HIIT, boksen, krachttraining op muziek, yoga, circuit training op ons buitenterrein, indoor cycling en allerlei functionele circuits…

U kunt vrij trainen in onze diverse trainingsruimtes met allemaal hun eigen look & feel.

Daarbij bieden we de nieuwste technologie: eGym, eFle-XX en eCardio. De meest veilige en effectieve manier om uw kracht en lenigheid te trainen.

Na het trainen kunt u zich bij ons douchen en heeft u de mogelijkheid om gebruik te maken van onze sauna die inbegrepen is bij het abonnement. Ook voor een hapje en drankje na het trainen kunt u in onze loungebar terecht. Het mooiste hiervan is: de koffie, latte macchiato, cappuccino, warme chocomel, thee en koud water zijn allemaal GRATIS wanneer u bij ons een abonnement heeft!

Daarbij krijgt u bij uw abonnement ook een account in onze gepersonaliseerde fitness app waarin u:

- 100’en trainingsschema’s vindt.

- Meer dan 2000 oefeningen kunt doen.

- Al onze op maat gemaakte voedingsschema’s krijgt.

- Toegang heeft tot de Sportvision groep/community.

- Uw gewicht en andere statistieken kunt invoeren.

- Uw voortgang kunt bijhouden.

- Nog meer motivatie krijgt om uw doelen te bereiken!

Sportvision heeft alles voor u in huis.

Kom kijken en ervaar zelf waarom we het slechtst bewaarde geheim van Limburg zijn.

Voor de huidige leden van ODS geldt er een overgangsregeling waarvoor jullie tegen het oude tarief 3 maanden (vanaf heropening sportschool) het nieuwe abonnement kunnen uitproberen.

De kosten van het eenmalig startpakket moeten bij de sportschool betaald worden, dit gaat buiten ODS om.

Fitness
Groepslessen
Wellness
Ontspannning

Wagenaarstraat 157
6164 XR Geleen

Abonnementen / aanbod

Fit, fun & well-being 12 maanden Fitness, Groepslessen, Wellness
Fit, fun & well-being 18 maanden Fitness, Groepslessen, Wellness

Als ODS-lid starten bij Sportvision?

Andere aanbieders in de categorieën Fitness, Groepslessen, Wellness