ODS Adem je fit en vitaal

ODS Adem je fit en vitaal

Ademen is de gewoonste zaak van de wereld maar je kunt er veel mee regelen op fysiek en mentaal gebied. Dat wisten de oude yogi’s al.  Tijdens de training wordt de adem gebruikt om je lichaam en geest mentaal gezond te houden. Zou jij ook je energie en gezondheid een boost willen geven en is je nieuwsgierigheid gewekt? Dan is dit het moment!

4 maanden training: Ruimer ademen, vrijer leven.

In deze training gaan we dieper in op de kracht van ontspanning, adem, focus en kou. De les is een afwisseling van informatie-uitwisseling en praktijkoefeningen. Na elke bijeenkomst krijg je huiswerk mee en zo bouw je stap voor stap je energie, je focus en weerstand op. Na het volgen van onze training kun je gegarandeerd zelfstandig aan de slag!

Onderwerpen die aan bod komen zijn: Wat is ademen? Hoe kan de adem bijdragen aan je gezondheid? Ademoefeningen voor meer energie, vergroten van je uithoudingsvermogen, focus, ontspanning, balans, stress-controle, healing, energiemanagement. Chronische stress in relatie tot welvaartsziektes. De kracht van ontspanning, focus en mindset en de invloed van kou op dit alles.

• De training is exclusief voor ODS leden
  • Locatie: Weidehof te Weidestraat 42, 6333 DE Schimmert
  • Start van een nieuwe groep bij minimaal 6 deelnemers en maximaal 8 deelnemers. Dus extra focus door kleine groepjes!
  • Het programma bestaat uit 8 keer een fysieke bijeenkomst van 1,5 uur en 8 keer thuisopdrachten.
  • Training geven wij op de woensdagen van 18:45 tot 20:15 uur. Zie onderstaande datums
  • Start Groep 1     vanaf 1 september, 15 september, 29 september, 13 oktober, 27 oktober, 10 november, 24 november, 8 december
  • Start Groep 2    vanaf 8 september, 22 september, 6 oktober, 20 oktober, 3 november, 17 november, 1 december, 15 december
  • Koffie, thee en water bij iedere sessie inbegrepen
  • Materialen inbegrepen in prijs
  • De kosten bedragen € 39,95 per maand.

Inhoud van ons programma

Les 1 : Adem als sleutel van ontspanning

Les 2 : Positieve stress

Les 3 : Energy Management

Les 4 : Kom in Balans

Les 5 : Focus

Les 6 : Go with the Flow

Les 7 : Uithoudingsvermogen

Les 8 : Inbedding in je dagelijks leven

Ademtherapie
Coaching Mindset
Mindfulness
Mindset
Ontspannning

Weidestraat 42
6333 DE Schimmert

Abonnementen / aanbod

Adem je fit en vitaal Groep 1 (1-9-2021)
Adem je fit en vitaal Groep 2 (8-9-2021)

Als ODS-lid starten bij ODS Adem je fit en vitaal?

Andere aanbieders in de categorieën Ademtherapie, Coaching Mindset, Mindfulness